Jelle en Martine op wereldreis!

Alweer laatste dagje Nederland...(en nieuw weblog)

Jaja, na drie weken'zwerven'door Nederland, waarbijwe zijn vertroeteld door familie en vrienden met gezelligheid, lekker eten (ja, we hebben weer genoeg kaas, hagelslag en appeltaartgehad om de komende maanden op te teren!) en logeerplekken, zijn we weer helemaal klaar voor het volgende avontuur!

We hebben de afgelopen weken veelvuldig mailcontact gehad met onze nieuwe werkgevers en na wat berichten over zware regenval en een rivier die buiten zijn oevers is getreden,lijkt het erop dathet nu de goedekant op gaat met het weer en dat we overmorgen kunnen aantreden in ons nieuwe onderkomen!

We verruilen de kou van Nederland dus weer even een paar maanden voor de warmte van Afrika en alle (on)gemakken die daar bij komen kijken (de klovenzalf en factor 50 zonnebrand zijn al ingepakt) en zijn erg benieuwd wat ons te wachten staat!

We weten nog niet precies hoe snel en stabiel de internetverbinding daaris, maar we zullen proberen jullie regelmatig een update te geven van onze belevenissen...

Om het voor ons zelf trouwens een beetje overzichtelijk te houden, hebben we voor de komende maanden een nieuw weblog aangemaakt: www.werkeninzambia.reismee.nl. Vanaf daar zullen in het vervolg dus onze nieuwe berichtjes te lezen zijn!

Cees en Hanneke

Lieve Martine en Jelle.
Wat was het fijn om jullie deze weken weer bij ons te hebben.Dat hadden we wel gemist.
Maar wat hebben jullie veel zin om in Zambia aan het werk te gaan.Hopelijk is de werkelijkheid net zo ,zoals jullie fantasieën en dromen zijn.
Gezien jullie enthousiasme gaat het vast helemaal goedkomen.
Heel veel liefs en dikke kus!

Sharon

Heel veel plezier en succes in Zambia!

Maarten en Anna (je weet wel uit Namibia)

Ola Martien en Jelle,
Gaan jullie alweer weg?! Hoe zit het met een lekker koud biertje in NL?
In ieder geval veel werl plezier in Zambia!
Groetjes,
Maarten en Anna