Jelle en Martine op wereldreis!

Bijna klaar voor vertrek!!

Na maanden van voorbereiding is het over 2 dagen dan eindelijk zover!! Dan vliegen we naar Zanzibar en gaat ons grote avontuur beginnen...Martine had woensdag al haar laatse werkdag (en vandaar nu ook eindelijk tijd om een verhaaltje te typen

Laughing
) en Jelle vandaag. We hebben de afgelopen dagen van steeds meermensen afscheid genomen, dus het besef begint nu echt te komen dat we straks voor een jaar weggaan!! Zo stond woensdagavond nog opeens onverwachts heel Jelles jaarclub (13 man) voor de deur, in plaats van de 3 clubgenoten waar hij mee af had gesproken, echtonwijs leuk!!Verder hebben we gisteren maar eens gekekenof alles wat we in de afgelopen maanden gekocht hebben eigenlijk allemaal wel in onze rugtassen past enalhoewel we keurig haddenuitgerekend hoeveel het ongeveer zou wegen, valt het toch nog wel een beetje tegen! Dus vandaag maar eens kritisch gekekenof die ene broek en dat ene shirtje nou echt mee moeten....Ach, waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van wennen dat je straks de hele tijd met zo'n zware tas op je rug loopt en wat langer achter elkaar dezelfde kleren draagt
Undecided
.In elk geval wel fijn dat het hierin Nederlandal een paar dagenzo warm is, dan is de omschakeling naar deAfrikaanse hitte straks hopelijkniet zo groot... Nou ja, de zonnebrillen, petten / hoeden (jaja, Jelle heeft een echte safarihoed) en zonnebrand factor 50 (mét kwallenbescherming) zijn al ingepakt, dus we zijn straks in elk geval goed beschermd tegen de zon! Verder zijn we gevaccineerd tegen ongeveer alles waartegen je je kan vaccineren en hebben we (met dank aan de zus van Martine) een hele reisapotheek mee, dus Afrika, here we come!! Als gadget hebben we van Martines familie trouwens een Nederlands vlaggetje meegekregen, met als opdracht die bij alle highlightsop de foto te zetten,dus waarschijnlijk zullen jullie die straks op meerdere foto's zien opduiken! Nou, hopelijk tot gauw voor een update vanuit Afrika! Verder vinden wij het natuurlijk ook leuk om van al jullie verhalen / avonturen in Nederland (of waar dan ook) op de hoogte te blijven!

Rufna

Ja, nog even en dan zitten jullie in het vliegtuig!! Een jaar lang geen hagelslag, pindakaas, Nederlandse kaas! Een jaar lang niet werken.......pffff, een jaar lang (of zo iets) familie en vrienden niet zien. Een jaar lang niet in jullie eigen huisje. En een jaar lang geen Ted!!

Nou, die heeft het goed hier hoor! Hij ligt s`nachts al lekker tegen mijn rug aan..;)

We gaan jullie missen, maar gelukkig blijven we wel fijn op de hoogte via jullie reisverhaal.

Heel veel plezier met het inpakken, opnieuw inpakken, wegen, over wegen, en definitief inpakken!!

dikke kus en tot zondag

Heleen

owh, wat spannend allemaal, ik leef met jullie mee en zal jullie, net als iedereen, gaan missen hoor! Wel heel gaaf dat jullie dit gaan doen. Ik wacht met smart jullie verhalen en foto's af en hou jullie natuurljik op de hoogte van de ontwikkelingen hier ;-).

Een heel goede reis en geniet van deze o zo bijzondere ervaring.

liefs Heleen

Arjen/Ineke

Een heel goede tijd toegewenst en we houden in de gaten wat jullie allemaal voor moois gaan ontdekken/ bekijken. Dan kunnen wij misschien ook nog eens gaan nu we allebei vutters zijn. Liefs Arjen/Ineke

Cor

Spannend hoor, nu is het dan eindelijk zover!

Heel erg veel plezier en geniet ervan!

Gr Cor

Jorinde

Yoehoe, ik zie dat jullie precies netjes op tijd geland zijn! Dan kan het onthaasten nu echt beginnen :-)
Veel plezier in jullie hutje op het strand!

Liefs Jorinde

Rufna

Jullie zullen nu wel volop in de drukte zitten of al fijn in een busje..... Ik ben benieuwd wat Martine allemaal wel niet denkt!

Lekker straks wat bij slapen en genieten in jullie huisje!

We horen het wel

liefs van ons

Sorteercentrum Dordrecht

Hoi Jelle,

We hebben niet de gelegenheid gehad om je persoonlijk veel plezier en succes te wensen. We zien dat jullie letterlijk en figuurlijk goed geland zijn!

Langs deze weg wensen wij jullie heel veel plezier en succes op jullie mooie reis. En Jelle, bedankt voor je inzet en collegialiteit binnen Sortering.

Mvrgr, Sorteercentrum Dordrecht.

Ron en Loes

Een goed begin. Hartstikke leuk huisje aan strand.
Leuk dat je zoveel dingen herkend van de vorige keer.
Hebben jullie al dolfijnen of apen gezien?
Geniet verder!

Hartelijke groeten Ron en Loes en Arjen en Ineke

Freek, Greetje en Rianne

Eindelijk is het nu echt!! Jullie zijn gewoon op Zanzibar! Veel genieten maar van alles wat jullie meemaken! Relax, you are in Africa now! Gaan jullie het winkeltje van Suzanne nog opzoeken?
Liefs Freek, Greetje en Rianne!